close
light box
ورژن جدید بازی زامبی برای اندروید
دریافت
close
ورژن جدید بازی زامبی برای اندروید

ورژن جدید بازی زامبی برای اندروید
رایگان

دانلود با بارکددانلود با لینک مستقیم
qr-ورژن جدید بازی زامبی برای اندروید

ورژن جدید بازی زامبی برای اندروید


رایگان
phonelink_erase گزارش خرابی لینک
close
اطلاعات را وارد کنید.
person
email
phonelink_erase
mode_edit
ارسال
update گزارش نسخه جدید
close
اطلاعات را وارد کنید.
person
email
update
mode_edit
ارسال

۰

دانلود

star
۰

person۰

امروز به معرفی بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب زامبی شیطان برای اندروید می پردازیم بازی زامبی شیطان با امکانات بسیار جذاب و جالب توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند شما در این بازی نزدیک به 20 اسلحه متفاوت و متنوع در اختیار دارید چندین نقشه متفاوت و زامبی های بسیار گوناگون و متفاوت که هر یک از ان ها به تاکتیکی ویژه برای از بین بردن احتیاج دارند تنها قسمتی از امکانات و ویژگی های این بازی جدید برای سیستم عامل اندروید 2.3 می باشد که نیازی به فایل دیتا نیز ندارد.

ورژن جدید بازی زامبی برای اندروید

ویژگی ها:

-ویژه اندروید 2.3 و بالاتر
-بدون فایل دیتا
-از سری بازی های اکشن

نسخه جدید زامبی برای اندروید

نظرات (29)

  1. سامان گفت:

    کاربر عزیز در چند کامنت قبل توضیح دادم باید چیکار کنین مثل بقیه باید در پشتیبانی ثبت نام کنین و اطلاعات رو یا خودتون بفرستین یا اطلاعات رو به ما بگین براتون بفرستیم

  2. nahid گفت:

    سلام..خسته نباشيد…ممنونم،سايت بسيار خوبي داريد..
    ببخشيد من تيكتو ارسال كردم…اول يه ايميلي اومد كه همچين اكانتي با همچين مشخصاتي پيدا نكرديم…بعدش يه ايميل اومد كه برو تنظيمات تانگو بعد جزئيات اكانتتو ثبت كن وبعد آپديت كن اكانتتو…مشكل اينجاس كه من برنامه ى تانگو رو هم پاك كردم..مشخصاتو ارسال ميكنم..اگه ميشه لطف كنيد وشما. ارسال كنيد…بي نهايت ممنون..
    Number phone: 9191903378
    Email:[email protected]
    Name:Arina
    Device: HUAWEI G610–U20

  3. سامان گفت:

    سلام ناهید حانم
    من از طریق اکانت خودم نمیتونم برای بقیه تیکت بفرستم فقط میتونم از روی اکانت پشتیبانی خودتون تیکت بفرستم هر چند نحوه ارسال تیکت توضیح داده شده به صورت کامل اما اگه مایل بودین که من تیکت رو بفرستم ایمیل و پسورد پشتیبانی تانگو که ثبت کردید رو باید بفرستید.اینم بگم وقتی اون ها گفتن کع مشکل از تنظیمات هست یعنی حساب بلاک نشده مگه اینکه شانسی جواب داده باشن و اکانت رو چک نکرده باشن که بعید میدونم.

  4. امیر رضایی گفت:

    سلام تانگوم مسدود شده لطفٱ کمکم کنید 09189343260
    تبلت alcatel one touch

  5. امیر رضایی گفت:

    سلام تانگوم مسدود شده لطفٱ کمکم کنید
    شماره 09189343260
    تبلت alcatel one touch

  6. امیر رضایی گفت:

    سلام تانگوم مسدود شده لطفٱ کمکم کنید رفع مسدودیت بشه ، ممنون از لطفتون
    تبلت alcatel one touch
    تلفن 09189343260

  7. امیر رضایی گفت:

    چند باره براتون پیام میدم لطفٱ کمکم کنید

  8. kamiab گفت:

    رفع مسدودیت

  9. kamiab گفت:

    من مدتیه مسددودشدم لطف کنید کمکم کنیدلغو مسدودیت بشم

  10. kamiab گفت:

    سلام من مدتیه مسدود شدم لطف کنیندکمک کنید رفع مسدودیت بشم ایمیل:kamib.1384.@gmil.camمدل گوشی:HuAWEI.G6.Uooسیستم عامل:anduidشماره09183442512

  11. کامیاب گفت:

    مسدودشدم ایمیل:kamiab.1384.@gimil.camمدلگوشی:HUAWEI.G6,U00سیستم اندرویدشماره09183442512

  12. کامیاب کمری گفت:

    سلام مدتیه اکانت من مسدودشده خواهشناکمک کنید رفع مسدودیت بشم ایمیل:kami.1384.@gamil.camمدل گوشی:HUAWEIسیستم اندروید.کامیاب کمری

  13. سامان گفت:

    اطلاعات ناقصه درضمن در پشتیبانی تانگو باید ثبت نام کنبد

  14. سامان گفت:

    دوستان عزیز لطفا هر درخواست رو فقط یک بار بفرستید.
    کاربران عزیزی که اطلاعاتشون رو طی این چند روز ارسال کردن همگی اطلاعات ناقص ارسال کردند قبلا در کامنت ها توضیح دادم که برای پیگیری باید در پشتیبانی تانگو ثبت نام کنین و اطلاعات ورود به اکانت پشتیبانیتون رو هم بفرستید همراه اطلاعات سیستم و تانگوی خودتون که در پست اشاره شده

  15. کامیاب کمری گفت:

    سلام ببخشیداکانت من مسدود شده چند باره پیام میدم بررسی نمییشه لطف کنید کمک کنید رفع مسدودیت بشم سپاس فراوان ایمیل:kami.1384.@gmil.cam مدل گوشی:HUAWEi,G6.U00سیستم انروید کامیاب کمری

  16. کامیاب کمری گفت:

    سلام رفع مسدودیت اکانت ایمیل :kami.1384.@gamil.camمدل گوشی:HUAWEI.G6,U00اندروید 09183442512 کامیاب کمری خواهشنا بررسی کنید اگه اطلاعات ناقصه لطف کنید بگید کجاش ناقصه سپاس از لطفتون جناب سامان

  17. کامیاب کمری گفت:

    سلام رفع مسدودیت اکانت ایمیل :kami.1384.@gamil.camمدل گوشی:HUAWEI.G6,U00اندروید 09183442512 کامیاب کمری خواهشنا بررسی کنید اگه اطلاعات ناقصه لطف کنید بگید کجاش ناقصه

  18. کامیاب کمری گفت:

    لطف کنید کمک کنید رفع مسدودیت بشم سپاس گذارلطفتان جناب سامان

  19. کامیاب کمری گفت:

    ممنون از لطف شما اقاسامان مشکل من برطرف شده سپاس فراوان ازلطفتان

  20. امیر رضایی گفت:

    سامان عزیز ممنون از کمکت ، مشکلم حل شد

  21. محمدرضا گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشيد
    مشکلی که من دارم اینه که بعضی از کسانی که جزء ادد لیست من نیستن ولی باهاشون در ارتباطم خیلی اوقات پست هاشون برام نمایش داده نمیشه البته گاهی پست های بعضیاشون برام موقتی باز میشه و بعد از چند روز دوباره غیر قابل مشاهده میشه مشکل چیه البته همون طور که گفتم فقط شامل کسانی میشد که جزء ادد لیستم نبودن البته بعضیاشون! خواهشا اگه راهی برا رفعش هست بگید ممنون میشم !

  22. سامان گفت:

    کاربران عزیز لطفا این کامنت رو کامل بخونین.نحوه رسیدگی به درخواست های کاربران وایبر در پشتیبانی وایبر تغییر کرده و خیلی پیچیده و سخت شده قبلا راحت بود اما الان مدت زمان زیادی میخواد هر درخواست نیاز به ساخت ایمیل جدید و چندین بار صحبت با بخش پشتیبانی داره تا در نهایت اکانت رو باز کنن از این به بعد اطفا بعد از اینکه اطلاعات خود را در سایت قرار دادید به شماره زیر اس ام اس بدید یکی از همکارای سایتن که اکانت های کاربران قبلی رو رفع مسدودیت میکرد خودش راه حلی پیدا میکنه 09331305257

  23. سامان گفت:

    همچین مشکلی ندیدم تا حالا نمیدونم دلیلش چی میتونه باشه اما با بخش پشتیبانی تانگو در میان بزارید بدون شک اگه مشکل از طرف اون ها باشه برات درستش میکنن

  24. محمدرضا گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشيد
    مشکلی که برای من پیش اومده اینه که بعضی از کسانی که جزء ادد لیستم و البته باهاشون در ارتباطم خیلی اوقات پست هاشون برام نمایش داده نمیشه البته گاهی اوقات هم درست میشه ولی بعد از مدتی دوباره غیر قابل مشاهده میشه مشکل چیه البته همون طور که گفتم فقط شامل کسانی میشد که جزء ادد لیستم نبودن ولی باهاشون در ارتباطم خواهشا اگه راهی هست بگید ممنون میشم ازتون!

  25. محمدرضا گفت:

    آقا سامان شرمنده جواب پیامتون برام نیامده بود وقتی دوباره پیامم رو گذاشتم جواب شما اومد واقعا ببخشید!

  26. محمدرضا گفت:

    فقط چطور باهاشون در میان بزارم این مشکل رو ؟

  27. سامان گفت:

    میتونید با شماره اقای ابراهیمی که در پست گذاشتم تماس بگیرید یا پیام دهید تا مشکل شما رو برطرف کنند دلیل واضع مشکل شما رو نمیدونم که دقیقا دلیلش چیه چون همچین موردی تا حالا نداشتیم شما سعی کنید اگه تانگویی که نصب کردید ابدیت نیست ابدیت کنید برنامه رو غیر فعال و حذف کنید و بعد از ریستارت گوشی مجداا نصب کنید و وارد اکانت شید ببینید مشکل حل میشه یا نه.اگه نشد شاید دوستمون تونستن کمکی کنند

share
keyboard_arrow_up