Sage Intacct Third Edition 2020


یکی از ویژگی هایی که تیم های اجرایی را به یک راه حل ERP مبتنی بر ابر جذب می کند، به روز رسانی های خودکار است که در طول سال رخ می دهد. ارتقاهای گران قیمت، تیم هایی که با فناوری قدیمی کار می کنند و ساعات دستی بی شماری را حذف می کند. Sage Intacct چهار ارتقاء در سال را ارائه می دهد و مشتریان خود را در لبه تکنولوژی و جلوتر از رقبای خود نگه می دارد.

نسخه سوم برای سال 2020 شامل ساده‌سازی مدیریت نقدینگی، خودکارسازی توزیع در بین مشاغل و تسریع در بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی است. نگاهی عمیق تر به هر به روز رسانی زیر بیندازید.

ساده سازی مدیریت پول نقد

در نسخه 3، Sage Intacct پیشرفت هایی را در نحوه انجام تراکنش های کارت اعتباری ایجاد کرد. هنگامی که تراکنش‌های کارت اعتباری را در راه حل ایجاد می‌کنید و مطابقت می‌دهید، تیم مالی شما ساعت‌ها را صرفه‌جویی می‌کند و دقت را هنگام تطبیق و ثبت تراکنش‌ها افزایش می‌دهد. هنگام ایجاد تراکنش‌های گمشده، می‌توانید تراکنش/مدخل مجله کارت اعتباری منطبق را مستقیماً از تراکنش‌ها و داده‌های تکمیل‌شده خودکار ایجاد کنید. این تجربه یکپارچه به شما بینش روزانه ارزشمندی در مورد پولتان می دهد و در زمان بستن کتاب ها صرفه جویی می کند.

توزیع خودکار بین اشیا

در این نسخه، Sage Intacct تخصیص‌های پویا را برای پشتیبانی از تخصیص هزینه، درآمد، دارایی و بدهی بین واحدها، از جمله واحدهایی با ارزهای پایه مختلف، تقویت کرد. با خودکارسازی کامل توزیع خود بین اشیا، در زمان قابل توجهی صرفه جویی خواهید کرد. همچنین با متمرکز کردن ایجاد، مدیریت و مسیر حسابرسی برای توزیع‌های بین سایتی، خطاها را کاهش می‌دهید، زمان پردازش دستی را حذف می‌کنید و شفافیت را افزایش می‌دهید. شما به راحتی می توانید با فشار دادن یک دکمه این را کنترل کنید. همه تراکنش‌ها به‌طور خودکار به ارز پایه برای هر نهاد تبدیل می‌شوند. این به روز رسانی همچنان بر روی چند کارکردی پیشرو در صنعت Sage Intacct ساخته شده است.

تسریع در بودجه ریزی و برنامه ریزی

Sage Intacct سه به روز رسانی برای بودجه بندی و برنامه ریزی خود داشت که عبارتند از:

1) تا چهار بعد بکشید و رها کنید- اکنون می توانید به راحتی تا چهار بعد و زیربعد را هنگام تنظیم ساختار بودجه خود بکشید و رها کنید.

2) داده های واقعی را از تمام کتاب های گزارش Sage Intcct وارد کنید- با این به‌روزرسانی، اکنون می‌توانید تمام کتاب‌های موجود را علاوه بر کتاب پیش‌فرض خود، از برنامه بودجه برای فرآیند واردات انتخاب کنید. این باعث افزایش داده هایی می شود که می توانید برای بارگیری بودجه و پیش بینی ها استفاده کنید.

3) خطوط مدل را از Microsoft Excel وارد کنید جادوگر واردات خط مدل جدید شما را در این فرآیند راهنمایی می کند و با حذف نیاز به وارد کردن مجدد مدل ها از اکسل، در زمان صرفه جویی می کند. از آنجا می توانید بدون شکستن مدل خود اضافه، ویرایش یا حذف کنید.

اگر در مورد ویژگی ارتقای جدید سؤالی دارید، لطفاً با استفاده از فرم زیر با تیم ما تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید